- Реєстрація
- 25.09.24
- Дописи
- 81
- Репутація
- 0
- Бали
- 0
- Сервер
- 01 | Запоріжжя
Заголовок скарги повинен відповідати наступній формі - "Нікнейм адміністратора/лідера/гравця" / "Суть скарги";
Приклад: Халіфан Хелл / PG в фракції
Якщо ви хочете, щоб вашу скаргу розглянув конкретний представник команди проекту, будь ласка, зазначайте конкретну посаду: Керівник або Спеціалізований адміністратор.
Скаргу слід подати протягом 7 днів з моменту порушення.
Існують винятки,коли скарги з моменту яких пройшло більше 7 днів можуть бути розглянуті,адміністрація залишає за собою право відхилити вашу скаргу, якщо термін подачі її минув.
Адміністратор надає докази виключно Головному Адміністратору, який в свою чергу при наявній необхідності представляє гравцю.
Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі.
Скарги які на розгляді Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин.
Відео, яке було зняте за допомогою телефону або аналогічних пристроїв, буде розглядатися лише у випадку, якщо на ньому присутня висока якість і видно всі ключові та необхідні моменти для вирішення скарги.
Скарги на керівний склад команди (технічний директор, керівник або аналогічні посадові особи), надіслані особистими повідомленнями на форумі чи телеграм-менеджері, розглядаються виключно у приватних повідомленнях спец.адміністратора.
Відеодоказ обов'язково має бути опублікований тільки на платформі відеохостингу YouTube.
Відео не повинно бути вставлене через гіперпосилання. Воно має бути доступне для перегляду прямо в темі, без обов'язкового переходу на інші сайти, коли надається посилання.
Заборонено:
- Флуд , оффтоп , повторювані повідомлення , смайлики в темі заборонені.
- Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
- Заборонено використовувати слова: "UP" "Підіймаю тему".
- Відео тривалістью більше 4 хвилин.
- Якщо в скаргі відсутні докази на порушення адміністратора,та якщо відсутній скріншот видачі покарання.
- Скарга написана від третього лиця;
- Навмисний злив адміністративного або лідерського складу;
- Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
- Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
- Скарга на лідера чи заступника,де відсутня назва фракції в якій знаходиться порушник.
- Скарга яка містить матеріали провокативного характеру, які не порушують правила серверу а мають лише на меті спровокувати керівний склад фракції.
- Скарга яка містить: відео,музику або інші графічні матеріали які не відносяться до порушника.
Форма подачі скарги:
За що можна отримати блокування форумного аккаунта:
- Нікнейм адміністратора/лідера/гравця:
- Особистий нікнейм:
- Зміст скарги:
- Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
- Дата походження:
За що можна отримати блокування форумного аккаунта:
- Оффтоп в скаргах.
- Неадекватна поведінка у скаргах також може призвести до блокування.
- Заборонено надсилати повідомлення з образливим змістом щодо інших гравців або адміністрації. Якщо надіслане відео має неадекватний характер ("Назва відео", "Образливість гравця\адміна"), тим хто надав опроверження, або містить неприпустиму поведінку у темі (образливість гравця\адміна, порівняння з річами\особистостями, на які він не дав згоду), то відео може бути відхилено.
- Порожні повідомлення ("!", "?", ".", і т.д.) не дозволені.
- Скарги, які вводять адміністрацію в оману, можуть призвести до блокування.
- Повідомлення від гравців в темі скарги , які не мають відношення до ситуації.
Останнє редагування: