Важливо Правила подання скарг на гравців які перебувають у нелегальних організаціях

Статус
Закрита.

Халіфан Хелл

Керівник | ODU GTA
Керівник
Реєстрація
25.09.24
Дописи
81
Репутація
0
Бали
0
Сервер
01 | Запоріжжя
Загальна інформація:
  • Заголовок скарги повинен відповідати наступній формі - "Нікнейм гравця" / "Суть скарги"
  • Приклад: Денис Проксієвич / DM
  • Срок подачі скарги 5 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов
  • Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів
  • Скарги які на розгляді Керівника, Спец. Адміністратора, Головного Адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин
Заборонено:
  • В темі заборонено офтоп, флуд, спам, реклама тощо.
  • Забороняється обговорювати, писати в повідомленнях під скаргою
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат
  • Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі

Не підлягає розгляду:
  • Фрапс більше двох хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає
  • Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціональної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту)
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь)
  • Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо)
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо)
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо)
Примітка:
  • Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
  • Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
  • Відеодоказ має обов'язково мати звук (У деяких випадках Ваш мікрофон)

  1. Нікнейм гравця:
  2. Особистий нікнейм:
  3. Суть скарги:
  4. Докази (скріншот/відео):
  5. Дата:
 
Статус
Закрита.
Зверху Знизу