- Реєстрація
- 25.09.24
- Дописи
- 81
- Репутація
- 0
- Бали
- 0
- Сервер
- 01 | Запоріжжя
Загальна інформація:
- Заголовок скарги повинен відповідати наступній формі - "Нікнейм гравця" / "Суть скарги"
- Приклад: Денис Проксієвич / DM
- Срок подачі скарги 5 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов
- Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів
- Скарги які на розгляді Керівника, Спец. Адміністратора, Головного Адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин
Заборонено:
- В темі заборонено офтоп, флуд, спам, реклама тощо.
- Забороняється обговорювати, писати в повідомленнях під скаргою
- Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат
- Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі
Не підлягає розгляду:
- Фрапс більше двох хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає
- Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціональної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту)
- Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь)
- Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо)
- Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо)
- Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо)
Примітка:
- Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
- Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
- Відеодоказ має обов'язково мати звук (У деяких випадках Ваш мікрофон)
- Нікнейм гравця:
- Особистий нікнейм:
- Суть скарги:
- Докази (скріншот/відео):
- Дата: